Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání

PŘEHLED MODIFIKACÍ > STŘEDNÍ VZDĚLÁVÁNÍ – VŠEOBECNÉ (GYMNAZIÁLNÍ) > 6.2 ŠKOLA POSKYTUJE ÚČINNOU PODPORU VŠEM ŽÁKŮM S POTŘEBOU PODPŮRNÝCH OPATŘENÍ.

6.2 Škola poskytuje účinnou podporu všem žákům s potřebou podpůrných opatření.


Škola systematicky identifikuje individuální potřeby žáků při vzdělávání a využívá podpory školního poradenského pracoviště, v případě potřeby spolupracuje s odbornými pracovišti. Má vlastní strategii práce s žáky s potřebou podpůrných opatření, tuto strategii naplňuje a vyhodnocuje její účinnost. Poskytuje specifickou podporu všem žákům, kteří ji potřebují. Škola systematicky eviduje výsledky a pokroky žáků s potřebou podpůrných opatření a skupin žáků se specifickými vzdělávacími potřebami a dbá o to, aby dosahovali maximálního učebního pokroku. Tam, kde je to vhodné z hlediska zájmu žáka, pedagogové zvou k procesu hodnocení a plánování výuky další kolegy a odborníky.